Belgijski Carrefour Finance wykorzystał 50000 Webowych Kluczy USB zintegrowanych z ulotką mailingową, aby aktywnie zaangażować użytkowników swoich kart w przygotowanym programie lojalnościowym online - "WinUP"


belgijski carrefour connect-to-webPosiadacze kart kredytowych Carrefour Finance otrzymali specjalnie przygotowaną ulotką, zawierającą Webowy Kluczy USB, który należało odczepić a następnie włożyć do portu USB komputera, aby po chwili znaleźć się na specjalnie przygotowanej stronie programu - "WinUP".



Co sprawiło, że Carrefour Finance zdecydował się wykorzystać Webowe Klucze USB zintegrowane z ulotką mailingową?
  1. Wysoka skuteczność: atrakcyjna i przykuwająca uwagę forma Webowego Klucza USB, zachęchacająca odbiorcę do jego oderwania i podłaczenia do komputera, zapewnia stopę zwrotu z kampanii na poziomie 15% - 28%, 
  2. Kompleksowe rozwiązanie: zintegrowana z Kluczem Webowym USB ulotka dostarczana jest w formie gotowej do wysyłki (przygotowane miejsce do wklejenia etykiety adresowej lub nadruk danych adresowych na zamówienie klienta, indiwidualny adres URL każdego z kluczy, pozwalający na personalizację powitania na stronie programu, oferty itp ...),
  3. ROI pod pełną kontrolą: dostęp online do systemu zarządzania Webowymi Kluczami USB umożliwia dokładne raportowanie w czasie rzeczywistym efektów realizawanej kampanii zarówno w odniesieniu do wszystkich jak i każdego z osobna klucza USB. Aby uzyskać więcej informacji na temat Webowych Kluczy USB zapraszamy na stronę: www.connect-to-web.pl oraz www.loayaltywebcard.pl
 
1000 znaków pozostało