Całościowe wsparcie firm w komunikowaniu się z rynkiem i public relations (PR)


Na poziomie strategii: planowanie, doradztwo w procesie tworzenia oraz wdrażanie strategii komunikacji marketingowych i sprzedażowych – dla firm lub dla wybranych produktów, marek i rozwiązań.

Wspieramy w budowaniu od podstaw funkcji marketingowych i PR w firmach i wdrażaniu ich w firmach – od analiz wymagań i rynków docelowych, przez uruchomienie właściwych działań i procesów, po pozyskanie oraz przeszkolenie personelu odpowiedzialnego za realizację funkcji marketingowych.

Na poziomie realizacji: pomagamy wykorzystać w optymalny sposób narzędzia marketingowe i PR w następujących obszarach:
  • budowanie wizerunku w mediach (firm, marek, produktów, ekspertów),
  • media relations (relacje z mediami, zarządzanie bazami mediów, redagowanie materiałów prasowych, dystrybucja, monitorowanie efektów),
  • materiały wspierające sprzedaż (foldery, ulotki, prezentacje, case studies – od koncepcji, po redakcję i produkcję finalną),
  • monitorowanie działań konkurencji w zakresie marketingu i PR,
  • obsługa konferencji i eventów (prasowe konferencje, kongresy, seminaria),
  • komunikacja z klientami (od audytu procesów sprzedażowych, przez pomoc w organizacji webcastów, zarządzaniu profilami w mediach społecznościowych, po przygotowanie newsletterów i redagowanie blogów eksperckich),
  • budowanie serwisów internetowych oraz zarządzanie treścią w serwisach,
  • wsparcie komunikacji wewnętrznej w firmach,
  • przeciwdziałanie kryzysom i zarządzanie komunikacją kryzysową.

Specjalizujemy się w obsłudze firm z segmentu B2B, głównie informatycznych (IT) i technologicznych oraz usług profesjonalnych dla biznesu (konsulting, szkolenia, rozwój).

Celem naszych działań jest uzyskanie przez klientów wzrostu sprzedaży – poprzez doskonalenie komunikacji (skuteczniejszy marketing / skuteczniejsza sprzedaż) oraz budowanie odpowiedniego wizerunku. Dla nas kluczowa jest konwersja – dlatego staramy się zaoferować najkorzystniejszą relacji ceny usługi do uzyskiwanych rezultatów.

Sytuacje, w których można na nas liczyć:
  • potrzeba zwiększenia sprzedaży poprzez wdrożenie strategii komunikacji w procesach sprzedażowych,
  • potrzeba zbudowania przewagi konkurencyjnej dzięki efektywniejszym procesom sprzedażowym
  • potrzeba lepszej komunikacji w sprzedaży oferty, 
  • wprowadzanie na rynek nowych produktów i rozwiązań – skuteczne dotarcie do grup docelowych,
  • wprowadzenie na rynek nowych firm – zbudowanie rynku i przewagi konkurencyjnej, potrzeba wyróżnienia się, 
  • potrzeba zbudowania dobrych relacji z mediami (pełen outsourcing),
  • potrzeba uruchomienia w firmie nowych funkcji marketingowych, wdrożenia procesów, przysposobienie pracowników do nowych funkcji, 
  • potrzeba opracowania i wdrożenie strategii – marketingowych i sprzedażowych,
  • optymalne spożytkowanie budżetu reklamowego – potrzeba opracowania i realizacji media planów,
  • potrzeba wsparcie w obsłudze kampanii marketingowych, 
  • potrzeba organizacji i obsługi konferencji oraz wydarzeń specjalnych (całościowo lub w wybranych elementach), 
  • potrzeba monitorowania działań rynkowych konkurentów,
  • potrzeba wsparcia działań marketingowych już realizowanych (reklama, komunikacja, social media, itd.)
  • ryzyko wystąpienia kryzysu lub fakt zaistnienia kryzysu
1000 znaków pozostało